Elifaras_ Suda doğum ile ilgili olumsuz şeyler duyan oldu mu? Veya yaptıranlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Suda doğum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Azra41 Elifaras_ Gereksiz bana göre ya. Benim midem çok hassas şahsen herhalde doğururken kusardim da 😄 normal doğum da bile görmüyorsunuz ne olup bittiğini onunuz kapalı oluyor. Ay bilmyrm ben zorunlu sezaryen oldum bir süre ameliyat yerime bile bakamadım slshsggs
Kalbiimde2can Bende basta istedim sonra vazgecmistim o suda duramam diye ama her normal dogumda dikis olcak diye bisey yok bence canim
Elifaras_ Valla ben sırf epizyo istemediğim için suda doğum istiyorum ama yan etkisi var mı acaba enfeksiyon gibi