Hanımlar bebeğime bugün baktılar ayrıntılı sonra hiç bir yerinde bir şey yok sadece kalbinde azcık parlaklık var dedi isterseniz baktırın çok bir şey falan çıkmıyor dedi ama biz eşimle biraz üzüldük sıkıntı olur mu böyle çıkan var mi sonradan düzeldi mi?