Taze anneler ben 2 adet pijama aldım trednyoldan ama kumaşlarını pamuklu yazmasına rağmen beğenmedim , akıp memnun kaldığınıZ var mı ? Şu güzel rahat dediğiniz hem günlük evde giymek için hem doğumdan sonra giymek için , ve birde açık renk alsam doğumdan hemen sonra kanama oluyormuş ( regl ) geçme ihtimali oluyor mu bilen var mı pijama rengi konusunda da kararsızım