Ebruliii17 Kızlar ilk önce ovulaston testi yaptım adetime 7 gün. Var iki net çizgi çıktı sonra hızlı test yaptım silik çizgi çıktı sizce ne kadar doğrudur yaştan var mı
Ebruliii17 O gün verdim hemen değerim 56 çıktı pazar verdim tekrar 170 çıktı 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 şimdi hafif ağrım var perşembeden beri böyle yumurtalıklarımda hafif hafif ara ara