Esra44 Malum 35. Haftadan sonra davula dönmeye başlıyoruz el ayak şişmeleri iyice rahatsız etmeye başlıyor sizin bu şişliklere iyi gelen yöntemleriniz var mı hanımlar?🤰
Elanaz Esra44 34+4 teyim bir kere ödem ve şişkinliğim oldu onda da tuzlu bir şey yemiştim. Normalde hiç tuz kullanmıyorum ve çok fazla su içiyorum. Alyansımı da takabiliyorum, ayakkabılarım da hiç sıkmıyor. Eğer tuz kullanıyorsan çok şişiriyordur.