18 haftalık hamileyim kızlar hamile olmadan önce dişim için randevu almıştım ama randevu günü hamile olduğumu öğrendim ve doktora gittim 12 haftadan sonra gel dedi. Geçen hafta doktoruma sordum ve kanal tedavi ve dolgu yapılcaksa 20. Haftayı bekle dedi. Dün yine diş ağrım başladı dayanılcak gibi değil günde 4 tane parol içtim ama fayda etmedi. Acile gittim bu dişe kanal tedavi yapılcak 20. Haftanı bekle dedi gönderdi ne bi ilaç vs yazmadı. Bende dayanamadım eczaneye gittim oda ilaç vermedi sonra ağrı çekmeyim diye bana ADVİL verdi en masum vereceğim ilaç bu dedi günde 1 taneden fazla içme dedi. Kullanan varmı ?