Mine9494 canım bende cok erken ogrendım ılk ogrendıgımde 79 cıktı ertesı gun 122 oldu ıkı gun sonra sonra bıdaha olcturdum 679 cıktı doktr cok ıyı dedı bende keseyı gordum sadce ama dokte hersey yolunda dedı ben ılk hamılegınde dusuk yaptım kese olustu bebek olustu ama bebek hıc buyumedıgı ıcın kurtaj oldum kalp atsını hıc duymamıstm suan bende cok heycanlıyım kalbını duymak ıcı ben 122 oldugunda bende gorememıstım keseyı sonradqn gorduk 6nısanda gtcem kalp atısını duyarız dedı