Nr_avc3 Merhabalar yeni hamile olduğumu öğrendim 5+4 haftalık hamileyim ve adet ağrısı gibi kasık ağrım var bu normal mi
Ginger_ Nr_avc3 normal canım vücudun kabul etmeye çalışıyor bana doktorum şey demişti şuan vücut bebeği parazit olarak görüyor enfeksiyon bile normal demişti rahim büyüdüğü için de olabiliyor ilerde azalacak canım çok normal
Sareee39 Ben de şuan 5+3 teyim canım tek belirtim şiddetli kaşık ağrısı dönerken batma hissi özellikle merdiven çıkıp inersem şiddetleniyor dün doktorum gayet normal dedi korkmana gerek yok Nr_avc3
Abcc-1 Nr_avc3 Hamilelğin en güzel yanı regl olmamak sanıyordum meğerse sürekli regl olacakmışsın gibi hissedip olmamakmış 17 haftadayım hala aynı 😆
Nr_avc3 Ginger_ ay içimi çok rahatlattınız bir an acaba düşük mü yapıyorum diye düşündüm çünkü benim rahmim çift rahim gibi düşük tehlikesi ve erken doğum riskim de var sürekli diken üstündeyim
Nr_avc3 Sareee39 ayy bende öyle ben gece tuvalete kalkmamdan şüphelenip test yapmıştım düşün yani gece tuvaletiyle hiç alakam yok 🤣🤣
Nr_avc3 DuyguLinaa gayet normal canım benim eğer ki ağrıya kanama eşlik ederse sıkıntı yine de bol bol dinlenmeye bak inşallah sağlıcakla alırırız yavrularımızı kucağımıza 🤲❤️