YagmurSahin valla Doğrusunu söylemek gerekirse bende devlette doğurcam bende korktum ama devlet hastanesinde doğum yapıcam eşimiz kimsemiz yanımızda olmıcak saatlerce orda kalmak bizi psikolojik çok etkiler etrafındaki Doğum yapcağın değilde yapmıcağın bir devlete git sonra ordan çıkar kendi gideceğin hastaneye gidersin bence, benim evimde olan hastaneye gidicem inşeAllah başlayınca sancılar sonra evimde sancılarımı çekip Ümraniye devlet hastanesine gidicem,dünkü güzel anne hiiiç gitmemiş doktora ilk başlarda gidildimi evinizde bir kaç saat te olsa oluruz yani benim düşüncem hayırlı olsun hakkında 😍😍😍