
Merhabalaar 🌸 13+5 haftalık hamileyim doktor ilk erkeğe benzetti bu sefer başka doktora gittim o da kıza benzetti ama erken olduğunu söyledi çok merak ediyorum cinsiyetini sağlıklı olsun tabiki en önemlisi o da sizin de tahminlerinizi alabilir miyim ? 🌸🌸🫶🏻