Aslinda prenses dusunuyoduk ama covidden dolayı esimi almadilar belde yarattigi bazi sıkıntilarida cevremden duyunca son anda tam sezeryana karar verdik . Ilk dogumu olucak olanlar icin isin ameliyat kisminda iceri girdiginiz anda tedirgin olucak hicbirsey yok aslnda cikarkende oyle bana tek zor gelen sey oncesinde ben ayikken sontanin takilmasi cubku hemsire pek beceremedi. Sonrasindada pis kani bosaltmak icin hemsirelerin karnima bastirip alttanda elle muayne ederek kani cikarmaya calismasi zor gecti. Agrilar cok ama bence dayanamayacagimiz gibi degil . Herkese saglikli ve mutlu dogum anilari diliyorum 🙏🏻