Elfthkrtldu Kızlar hayırlı iftarlar , 38. Haftamdayım çok fazla sıkıntı çekiyorum ve normal dogum olucak insallah hemoroidi acil geçirebilecek ne önerirsiniz
Zeeynep1 Elfthkrtldu ben doktoruma söylemiştim krem yazmıştı baska şekilde geçeceğini sanmıyorum son hafta yada haftalariniz normal doğumda sıkıntı olabilir çok buyukse
Sevgi56 Elfthkrtldu ben soğanı ikiye bölüp iki üç dakika suda kaynattım ve şişliklerin üstünde beklettim, iyi geldi bidahada hiç olmadı, ama hamile değildim ozaman. bi zararı olurmu bilmiyorum
Elfthkrtldu Zeeynep1 sabah kalkıp proctolog almaya gidecektim ki suyum geldi 🥲 şimdi kullanıyorum teşekkür ederim 🙏🏻
Elfthkrtldu Celikk66 normal doğum yaptım 11 gün önce sabah kalkıp proctolog almaya gidecektim de suyum geldi ve çok zorladı beni doğumdan sonra ama suan fitil krem kullanıyorum
Zeeynep1 Elfthkrtldu yaa gözünüz aydın çok mutlu oldum bir sorun olmamasına gercekten Allah analı babalı büyütsün😊
Elfthkrtldu Zeeynep1 tesettür ederimmm sagolun 🥰🙏🏻 zorladı hemoroid acısını sonradan çektim cekıyorum ama bebiş unutturuyor 🤗❤️