baharmann bende iki hafta önce gittiğimde 12 haftalıkken şuan söylemek için erken dediler ama sanki kız gibi dediler, 20 mart pazartesi bir daha gittim sabah ilk defa iki damla böyle çok açık pembe peçeteye kan geldi telaşla bir daha gittim çpk şükür bir sıkıntı yokmuş adet dönemim olabilir ufak bi birikinti olmuş o gelmiş dedi doktorum ne olur ne olmaz biz önlemiöizi alalom dedi progestan verdi o günde sanki kız dedi daha erken yine dedi ama ben artık kız olduğuna inanıyorum 😍🙏🏻