Esmanur43 Kızlar selam 17+2 günlük hamileyim bugün mecburen Kars’tan Konya’ya araba yolculuğu yapma durumunda kaldık ben başlarda öndeydim sonra arkada uzanmaya geçtim ama araba sarsıyor ister istemez bebeğe sıkıntısı olmaz değil mi?
MaviK Esmanur43 dinlen ödem olmamaya çalış. Dönüş için de 2 saatte bir yarım saat kadar inip hareket et canım. Bana bu şekilde izin vermişti doktorum. Bir sıkıntı olmamıştır sarsıntıdan bir şey olmaz 🙏
3babymom Esmanur43 riskli hamileliğiniz yoksa bişe olmaz ben 29/30 haftada 10 saatlik yolu gittim geldim
piiremsesinannesiii Esmanur43 olmaz canım yata yata bingölden Muğla’ya gittim geldim bir hafta arayla çok şükür sıkıntı olmadı
Tgcmrt48 Esmanur43 ben 35 haftalık Diyarbakır’dan İzmir’e gittim 2 saatte bir indim 10 dakika yürüdüm bişey olmaz sende öyle yap
Esmanur43 3babymom yok riskli değil çok şükür birde arada karnım yumuşuyor arada sertleşiyor normal mi
piiremsesinannesiii Esmanur43 ama doktoruna danış mola vere vere gidip gelmende sıkıntı olmaz demişti bana
Esmanur43 piiremsesinannesiii Alel acele çıkmak zorunda kaldım geçen hadta sormuştum oda gidebilirsin hiç bi sıkıntı yok demişti mola veriyoruz tuvalet olsun yemek olsun arkada uzanıyorum zaten
Esmanur43 Tgcmrt48 olabildiğince dikkat ediyorum genelde arkada uzanıyorum teşekkür ederim inşAllah hayırlısıyla gider geliriz