Sezenn_ İyi akşamlar güzel anneler ve anne adayları nasılsınız? 🤗 Ben bugün çok sevinçliyim şükürler olsun bi kızım var sağlıklı sıhhatli ve 2. Bebeğime hamileyim şimdi. Doktorlar erken haftalardan beri hep erkek diye tahminde bulundular ama bugün kesinleşti oğlum olacak kısmet olursa 🙈🙏🏻 Burada da birkaç annemiz tahminde bulunmuşlardı önce bilip sonra yanıldınız kızlar 😁😘 ama teşekkür ederim her birinize de @esmerella37 @Mustafayigitvebeytugannesi @3kuzuAnnesiyim Önce erkek sonra da kız dediniz 😁 hanımlar Tüm yavrusunu bekleyen annelerimize sağlıklı doğumlar diliyorum. Evlat sahibi olmak isteyen anne yüreği taşıyan o güzel kadınlara da tez zamanda hayırlı bir evlatları olmasını diliyorum . Allah o güzel yürekleri kucakları boş bırakmasın hiç ♥️🙏🏻 Sizler de bana da dualarınızda yer verin olur mu yavrumu sağlıkla kucağımı alayım bende . İyi ki varsınız yüreği anne olan tüm güzel kadınlar 🫶🏻🥰
Minikkoalam11 Sezenn_ sağsalim kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 bnde bugün öğrenirm umuduyla gittik ama göstermedi doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi bana da sadece 3 kişi erkek demişti çoğunluk hep kız dedi bakalım sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım
3kuzuAnnesiyim Sezenn_ hayrli saglikli olsun ne guzel Rabbim ikisinide tattiricak. Banada dua edin 2 kizdan sonra bunda yanilmis olsunlar ne kadar cok erkegide tarmak istedgmi biliosunuz artik:) darisi basima
Ikiz_annesii Sezenn_ ayy darısı başıma 17+1 iz hala belli değil devlete gittiğim için net konuşmuyorlar detaylıyı bekliyorum heyecanla. Ikiside erkek gibi dediler ama bakalım zor tutuyorum kendimi özele gitmemek için biraz da garanti olsun diye bekliyorum🤭
Mustafayigitvebeytugannesi Sezenn_ Canım benim hayırla kucağına al inşallah 🤲🌺 Bende keşke her iki meyveyi tatmak nasip olsaydı ama benimde üçüncü oğluş geliyor 😊
Sezenn_ Minikkoalam11 Vay fındık vay 😁🙈 öğrenince paylaşın sizde merak ettim bende. Sağlıklı sıhhatli olsunlar da tabi önce . Kaç haftasınız bu arada şimdi
Sezenn_ 3kuzuAnnesiyim Biliyorum tabi canım benim. Çok sağol sende Rabbim gönlündeki sana hayırlı kılsın inşallah ♥️🙏🏻
Sezenn_ Ikiz_annesii amin canım benim ikizler birde yaaa maşallah öğrenince paylaş mutlaka olur mu 🙈 16+1 haftayız bizde. Birde değişiyormuş cinsiyet 😁 o kadar çok okuduk gördük ki burada rabbim hepimizin gönlündeki hayırlı kılsın inşallah 🙏🏻🌸
3kuzuAnnesiyim Ikiz_annesii yani ayrintilida kiz dediler ben bir umut yanilmis olmalarini bkliorum. Yani bnde ki colde ayi ariyan bedevi misali Allahtan umud kesilmez diyip duami edio bkliorum iste:) 3 hafta sonra tekrar kontrole gitcem
Minikkoalam11 Sezenn_ 13+1 olduk bi kızım var içimden bu da erkek gibi hissediyorum ama bakalım hayırlısı
Sezenn_ Minikkoalam11 bende öyle hissetmiştim hislerim yanıltmadı . Allah Seninde güzel kalbine göre versin canım
Ikiz_annesii 3kuzuAnnesiyim nasip kısmet meselesi elimizde olan bişey değil ama rabbim isterse olur tabiki neden olmasın 😊 bende yerinizde olsam umutlu olurdum. Hatya belki yerinizde olabilirim bile ikisine de erkek derse😄
Ikiz_annesii Sezenn_ paylaşmam mı aaah ahh bi belli olsun😄 sabredip bekliycem 1 ay kesin belli olsun değişmesini kaldıramam :) aminnn 🤲
Sezenn_ Mustafayigitvebeytugannesi Amin çok teşekkür ederim canım 🙏🏻🤗 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin inşallah ♥️