Merhaba kizlar 3 aylık bebeğim var gündüzleri aşırı derecede meme reddi var o kadar ağlıyor ki memede sakinlestirip veriyorum yok almıyor gece bı tek alıyor bide iki gündür içtiği sütü kusuyor çok az içiyor ama niye böyle yapıyor anlamadım genelde bebeklerde olurmuş meme reddi ama bunu nasıl anlatabilirim daha doğrusu atlatabilir miyim çok sıkıntılı lütfen yardımcı olur musunuz su Ramazan günü çok dua ederim valla