Bana 38 de yapmak istediler ben doğum tetiklenir diye istemedim ama 39 da yapmak isterse yaptırırım herhalde. Bazı ebeler de doğum sancısı geldikten sonra belli oluyor çatı o zaman açılıyor önceden yaptırmaya gerek yok diyorlar bende bilemiyorum o yüzden.