Merhaba anneler 12 gündür kızım küvözde bir günde 60 gr alıyor sizce normal mi yoksa bana mı fazla geliyo doktoruyla dün görüştüm bir gün fazla alır bir gün hiç almaz dedi ama üç gündür böyle 60 gr alıyor. Mamayla şişiriyorlar desem sütümü götürüyorum fazla fazla yetiyor. Başka bişey değildir demi bu endişelendim bilgisi olan var mı?