Hanımlar selamlar 29+6 dayım hem idrarda hem kanda enfeksiyon çıktı idrarda önceden de çıkmıştı monurol içmiştim iyi gelmişti şimdi kandaki için eco 1000 diye 1000mg lik bir antibiyotik verdi doktor eşim kullanmamı istemiyor çocuğa zararı olur diye ama enfeksiyon ilerlerse daha sıkıntı olur. Kullanan var mı antibiyotik doğumdan sonra olur mu bir sorun çocukta?