Srep Tansiyon yüksekliğinde normal doğum yapılıyor mu. Doktorum birşey demedi sadece en az 10 gun daha tutmaya çalışalım dedim böyle bir durumla karşılaşan var mı
Alpinannesi__ Srep hangi ilacı kullanıyorsunuz acaba banada doktor başladı adalat diye bir ilaç tansiyon için bu ilaç Erken doğumu da önler dedi
bendiyebiriii Srep peki ne durumdasınız? Kaç haftalık oldunuz? Doğum ne zaman bir de bebeğiniz kaç kg acaba?
Srep Alpinannesi__ Alfamed ilacın adı hayır doğumu engellemek için değil çünkü tahlil verdim onda protein çıksaydı direk sezeryan yapacaktı ama normal çıkınca tansiyonu dengelemek için verdi sürekli yukselmesin dedi şimdi doğuma kadar kullanacağım
Srep bendiyebiriii tansiyonum normal ilerliyor ama test vereceğim ilaç mı sabitledi değerlerim mi normal e döndü bakicak yarın 7+4 deyim hafta sonuna kadar kendi gelmez ise sezeryan olucak galiba ama suyum sınırda olduğu için sezeryan a yöneldik yoksa normal doğumu etkilemiyormus ilaç düşük dozlu dedi Dr