Gulu22 inşallah hep sıkıntısız geçer. Diğer arkadaşlarında dediği gibi daha erken ve herkesin hamişliği farklı geçiyor bence bu kesin. Benim 5 haftadan bulantı kusma bir başladı hala yatak döşek yatıyorum Allahım bana da Herkese de şifa versin inşallah.