Solinamin büyük kızım 2 yaşındaydı ikinci doğumumu yaptığımda biz evde ona hediye verdik ama hastanede ilk buluşmada büyük kızımı yanıma aldım yatağıma ve gözetimimde kardeşini kucağına verdim hiç sakınmadım bişey olur diye korkmadım beraber sevdik ellerini yüzünü öptü ve yanımda kaldı kendi istediği kadar. Evde de uzaklaştırmadım emmek istedi sakınmadım gel em diye gösterdim ama yapamadı o zamanda demekki senin dişlerin olduğu için süt gelmiyo dedim kardeşinde diş yok sadece süt içebilir diye tembihledim farkında olmadan bişey yedirir diye. Zamanla alışıldı ama ilk buluşma böyleydi. Hatta 1 aylıktı bebeğim 2 yaşındaki ablası bezini değiştirmişti