
Merhaba kizlar daha keseyi görmedik kasık ağrım var diye doktora gittim
Pazar 66 salı 178 cuma 724 beta artış iyi çok şükür
Ama tsh ve progestron bana düşük gibi geldi İnternet’e bakmama göre siz ne diyorsunuz yardımcı olurmusunuz bide bugün progestan verdi düşük önleyici onu kullanmaya başladım ama diğer değerlerim nasıl sizce