handeyss DuyguKays Benim doktorum 11. Haftada tahminde bulundu sonra doğru çıktı. Ama yanlış çıkma ihtimalide var o yüzden bence tahminde bulunsa bile emin olmak için alışveriş vs için bekleyin ben öyle yapmıştım. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
gizem3572 DuyguKays ilk gebeligimde 11 haftada kiz dedi kizim oldu bundada ayni doktor 11 haftada kiza benziyor ama daha sonra bakalim yine dedi ve yine kizim oluyor 😍 goruyorsa soyluyorlar bence
3babymom DuyguKays ilk gebeligimde 12 haftada erkek dedi doğru çıktı ikincide 13 haftada erkek dedi doğru çıktı üçüncüde 11 haftada kız dedi doğru çıktı
Minikkoalam11 DuyguKays 13+1 olduk biraz önce çıktık doktorun yanından halen göstermiyor dedi doktor bakalım ne zaman gösterecek sabırsızlıkla bekliyoruz
DuyguKays gizem3572 ayy ne güzel 😍😍 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sizlere de güzel uzun ömürler versin inşallah 💕
Minikkoalam11 DuyguKays bilmiyorum göstermiyor dedi aslında tahminim var ama şimdi söylemicem haftaya söylerim dedi
Mine9166 DuyguKays 11. Haftada %90 erkek dedi 13. Haftada çıkıntı yok dedi doktor. 2 hafta sonra ne olur bilemiyorum:)
Minikkoalam11 DuyguKays dedim de yok dedi haftaya kesin bişey derm dedi haftaya kadar nasıl bekliceksem artık 😂