Bhrbynl bizim son 1 günümüz kaldı ama düşünmüyorum düşündüm zaman korku geliyor tek düşündüm kızıma sag salim kavuşmak korku ilaki var ama en çok ona kavuşma heycanı yarın hastanye gideceğiz bakalım doktorumuz 25 26 demişti normal dogum istiyorum ama daha tık yok kızımda suyum da gelmedi daha 40 olduk gelmeye niyeti yok bizim prensesin