Minnakkkk Hayalvemasal00 ahhh keşke neden 40 hafta kı daha neyı bekletiyorlar kı böyle yeterınce uzun degıl mı bu süreç 🤪🤪
rfzsB Minnakkkk inşaellah cnm ya,ben yarın gidiyorum yine bakalım nolcak, inşaellah normal bir şekilde kavuşuruz mucizelerimize
Tugba2907 Minnakkkk bende 38+3 gelmedi gelmiyor bi de kızlar erken gelir diyorlardı... her gün gel kızım diyorum 😜 Bende çok hareketliyim en başından beri demeli olmayınca olmuyor daha karnımızdaki sıpalara söz geçiremiyoruz yahu 🙈😆
Minnakkkk Tugba2907 oooo benım kı de kız ama keyıfcı çıktı bunlar 😀😀 korkuyorum 42 yı bekletecek dıye 😀😀
Hayalvemasal00 Minnakkkk oyle bisey olsaydi ben 37 haftada yada ortasinda dogurmak isterdim 😍😁 bizim degil bebişlerin elinde ne zaman gelmek isteseler o zaman gelcekler bakalim ne zaman cikivercekler😁🤕 tabi taktir ilahi Rabbimin izmiyle hersey
Minnakkkk Mihribann benım de em büyük korkum 40 ı geçirmek 😱😱😱 ama bu gıdısle öyle olcak gıbı duruyor hep erken gelcek dıye beklerken
Minnakkkk Ayseoztrk uc saat ever cok yorucu olur ama ne bıleyım doktorunuz dediyse de vardır bı bıldıgı.ben hep yürüdüm bana gezerken doğuracaksın artık otur evınde dıyorlar 😀😀😀
Minnakkkk Hayalvemasal00 aynen öyle canım saglıklı olsunlar da bız beklerız ❤️ BAna kalsa 35 ten sonrası fazlalık yeterlı yanı bı çocuk ıcın 😀😀😀
Hayalvemasal00 Minnakkkk dimi 😁 simdi bunlari duysalar inat yaparlar daha gec gelirler kiz 😁😁 vaktinde gelsin her bebek insallh 😁👨👩👧💓
Aysmsek Bende doğuramadim 🤦🤦🙍🙍 gelmiyorlar gelmiyorlar ama ben zorlamıyorum da akışına bıraktım nasıl isterse küçük hanım öyle olsun
ardengunes Minnakkkk hiç sorma valla bugün kontrolumuz vardı suyu biraz azalmış bol su iç dedi bana kanaLada girmis iyice haftaya çatı yapalım duruma göre bakalım dedi varya heyecandan içim bulandı 😂😂😂ay yine çatı olucam yaaa 😣😣😣😂😂😂
Minnakkkk ardengunes e azaldıysa suyu alıversçın deseydin ya 😀😀 benım de 36 da yapmıştı çatı muayenemi büyük ıhtımal bu Cumartesi bana yıne çatı gözükür 😀😀