meliiisoz Kızlar bugün tam 27 hafta olduk vajinama ara ara iğne batar gibi ağrılar giriyor sızlıyor başına gelen var mı acaba
Pinkgold meliiisoz 37+1 aynı şeyler bende de oluyor sizin biraz erken başlamış bebek kendini doğuma hazırlıyor o iğnelenmeler oyüzden
meliiisoz Pinkgold nidicart ve endol kullanıyorum ama sanırım haftam ilerlediği için vitamin yetmiyor sadece ımom kullanıyorum çünkü resmen tüm kemiklerim sızlıyo vücuğdum ağrıyor
Pinkgold meliiisoz devit damla hamileliğin başından beri kullanmanız gereken bi damla aslında magnezyum takviyesi isteyebilirsiniz
meliiisoz Pinkgold tüm arkadaşlarım kullanıyor d vitaminime baktırdım üstelik düşük çıktı doktoruma söylememe rağmen takviye vermedi içtiğin vitaminde var zaten dedi 🤦🏻♀️
Pinkgold meliiisoz Demir ve damla veriliyor sonra vitamine başlatıyor ağrılarınız olursa magnezyum takviyesi veriyor değişikmiş sizin doktor 🤔 özele mi gidiyorsunuz yoksa devlet mi