Qwerty_vpn 7 haftalık hamileyim toksoplazma ıgg 5.0 cıkmıs en yuksek referans aralığı 1.6 Igm değeri ise 0,08 Okuduğum şeylerden çok korktum bilgisi olan kısılerden yardım beklıyorum🤲🏻🙏🏻
Bir_tirtilannesi Qwerty_vpn bildiğim kadarıyla çiğ birşey yedigimiz zaman bu deger yükseliyor iyi pişmemiş tavuk balık yumurta vs doktoruna danıştın mı canım
Canimucizem Qwerty_vpn benim hamile kalır kalmaz bakıldı değerlerini hatırlamıyorum canım ama vücudumda o mikroba bağışıklık yokmuş yani obu vücuduma hiç almamışım o yüzden sokak hayvanı evdeki evcil hayvanlar dahil yasak örneğin dışarda ayakkabin dahi değmeyecek dedi yaş mama yedileri için o çiğ et bu mikrobu uretiyormus teklikeli senin için çünkü vücudun o mikrobu almadığı için ne tepki vereceğini bilemeyiz dedi ayrıca sebze yeşillik yıkarken dikkat et dışarda emin olmadigin yerde yeme dedi zaten tavuk et ellemek yasak ama benim değerim baya garip çıkmıştı baya yüksek bı şekilde çıktı yani
Narinsuu Qwerty_vpn tekarlanan düşüğe neden oluyor gebelikte tedavi edilmezse. Veteriner fakültesinde öğrenci iken bi arkadaşım yakalandı bu parazite hatta gözü falan iltihaplandi tedavi gördü o ara kız.evlendi şimdi kocaman oğlu var 🤗 korkmayn ama ihmal de etmeyin doktorunuz sizi yönlendirecektr
Qwerty_vpn Bir_tirtilannesi evet oyle bırseymıs sanırım doktorumu aramak ıstemedım hemen rahatsız etmıyım dıye mesaj artım ama ınsallah gorur de döner yanı 3 4 saat oldu cevap yok😔
Qwerty_vpn Canimucizem oyle kedınkopek cok yanasamam sadece bır kere oglumun okulunda uysal bir kopek vardı onu sevdık ama elıme kolonya sürdüm hemen ve gelınce de yıkadım yedıklerımdense bılemıyorum pısmemıs et yemem ama belkı yumurta veya dısarda yedıgım salatalardan mıdır acaba ya😔😔😔
Qwerty_vpn Tahamine7341 evet bunu anladım ben de okuduklarımdan ama emın olamıyorum bır türlü 5 vıkan deger cok mu yüksek yazanlar genelde pozıtıf negatıf dıye yazmıs ama bende deger olarak var cok sagolun ayrıca cevabınız ıcın🙏🏻
[silindi] Qwerty_vpn oğluma hamileyken bende de çıktı hayatta çiğ bi şey yemem ve kedilere dokunmayı bırakın bakamam bile başka hastaneye gittim alakası yok sonra memlekete geldim bir kere daha test verdim yine yok öyle bi şey toksoplazma var diyen doktor laboratuvarı suçladı laborant doktoru suçladı ben üzüldüğümle kaldım Bence bi hastanede daha test ver bunu söyleyen özelse devlete git mesela
Tahamine7341 Qwerty_vpn igg değerinin ne önemi var geçmişte geçirdiğini gösteriyor boş yere strese girme
[silindi] Qwerty_vpn canım tanıdık bulacaksın yada çok erken gideceksin maalesef kalabalık ama güvenilir
Qwerty_vpn Tahamine7341 gerçekten öyleymiş doktorumla da konusunca emın oldum cok tesekkur ederım ıcımı rahatlattıgın için🙏🏻☺️