Melisdnz piiremsesinannesiii az yemekle olmuyor ya ben depremzedeyim ilk aylarda 1 lokmayı zor buluyordum ona rağmen kilo almış yemekle değil anladığım
piiremsesinannesiii Melisdnz bende bu iki aydır saldım yemiyorum diyorum ama kimse inanmıyor dediğiniz gibi yemekle alakalı değil bence de
Melisdnz Seherak benimde büyük ihtimal sezeryan ama kesin konuşmadık doktorumla bir hafta daha bakalım dedi ona göre konuşuruz kilosu iyi ilerlerse normal ama daha fazla olursa sezeryan
Melisdnz Seherak ben toplam 12 kilo almışım çokta değil aslında çok normal besleniyorum doktorum kilomdan çok memnun
Seherak DerinDuru erken değilmi aynıyız sizle benim sezaryen 14 nisan özel bi sebepten dolayımı erken alınacak
Emineedrk piiremsesinannesiii genetik sanırım ya bende sabah kahvaltılarında bile midem kalkıyor artık ama bebiş alıyor genede kiloyu ben bide minyonum sanırım babasına benziycek 😨😅
Melisdnz piiremsesinannesiii evet sabah kahvaltı bile yapamıyorum mide bulantısından akşam yemeği yiyorum sadece
Emineedrk Melisdnz bizimde 37. Haftada 3350 kg 38. Haftamda da doğumum var büyük ihtimal 3500-3600 arası doğururum 😂😂
Melisdnz Emineedrk hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah benim o haftalara kadar heralde 4 kilo felan olur
Kardelennnky Melisdnz maşşallah 37 haftalığız 3 kg doktor normal dedi ama şuan korktum herkes 3 küsür benden haftası küçğk olanlar da 😅
Setny Ayytacc yani bizimde aşkında 35+6 da 2750 ydi şuan bende 36+3 üm güncel kilosunu bilmiyorum banada benim ki zayıf gibi geliyor doktorumda normal haftasıyla uyumlu diyor nasıl birazcık daha kilo aldırsam diyorum 10 Nisan da bizim planlı sezaryan
DerinDuru Melisdnz gelişimi haftasına göre 3 hafta ileri ve sancılarım kasılmalarım fazla bebekse biraz büyük olduğu için çok bekletmek istenedi doktor
TazeAnnee6767 Melisdnz yapmdm şey kalmadı ama maalesef yanı ilk bbgimi 38 hftada doğdu sezeryan olarak 2400 diye gönderildi 2900 çıktı PC yalns hesplamsti şmdik 36 dayz 2450 yiz son 2 hftam var sayılır sezryan için