Merve-simay Maşallah bebişlerimize kızlar 😍nasıl gidiyor peki hamilelik benim ikşnci gebeliğim hiç doğurmak istemiyorum hep içimde kalsa diyorum 😍çok rahat geçiyorum çok şükür
Fesleqen 32+2de 1900gr dı suan 32+6yız :) artık zaman biran önce geçsin ve hayırlısı ile doğsun istiyorum geceleri hic uyuyamıyorum benim gibi olan var mı