zulosyazici aynı durumu yaşadım 6+2 de kalp atışı yok kürtaj olman lazım dedi özelde bi doktor. Çok üzüldüm çok ağladım. Daha önce de böyle bi kaybım olmuştu o yüzden hemen kabullendim. özelin kürtaj fiyatı çok geldiği için devlette olurum diyip çıktım ordan iki üç günsonra devlet hastanesine gittim kürtaj için doktor bi bakalım daha küçük neden kürtaj demişler anlamadım 8 haftaya kadar bekleriz normalde dedi ve kontrol sonrası kalp atışının olduğunu söyledi. O kadar şaşırdım ki. Şuan gebeliğim devam ediyor 14+3 olduk. Umarım sizinki de doktor yanılmasıdır. O yüzden kendinizi bunaltmayın lütfen boşa üzmüşüm kendimi o kadar. Siz yapmayın, başka bir doktordan randevu alıp kontrole gidin. Bize de güzel haberler verin inşallah 🙂