Aysnurvtnsr Hanımlar merhaba 14+2 deyiz şuan ama ilk doğumum sezeryan ikincide sezeryan olucak deneyimli annelerimize sorum doğumunuzu hangi hastanede yaptınız memnun kaldınız mı ? Özeli mi yoksa devleti mi tercih ederseniz
ozlmm123 Aysnurvtnsr ben ilkini özelde yaptım sezeryan 2 . De devlete gidiyorum okadar para vermeye gerek yok bir doğum olmuş 15 20 bin
ozlmm123 Aysnurvtnsr Gaziemir Nevvar Salih Emrah Karakaya özelde gibi hissediyorum kendimi doktorumdan çok memnunum