Zehra-12455 Ben bu durumdan o kadar çektim ki, her tuvalete çıktığımda kanıyordu ve çok acı çekiyordum. İlaçlar vs fayda etmiyor tek çare beslenme gerçekten. Ben full yeşillikle beslendim bol bol lifli gıdalar tükettim karbonhidratı tamamen kestim ve günde 3 lt su içtim. Bu süreçte sizin yaptığınız gibi oturma banyosu yaptım ve aloe vera bitkisi besliyordum onun yaprağını kesip içini sürüyordum çok iyileştiricidir hatta vücudumu nemlendirmek için de kullanırım jelini. Ben bu şekilde kurtuldum aize de tavsiye ederim ama beslenme düzene girmezse ilaçlar hiçbir şekilde etki etmiyor çünkü ilaçlar sadece yardımcı, ana iyileştirici beslenme ve su..