Merhabalar, doktorum hastaneden ayrıldı kendi muayenehanesini açıyor özel muayenehane takipli arkadaşlar 32. Haftadaki rapor işleri falan nasıl oluyor doktor anlaşmalı çalıştığı hastaneye mi yönlendiriyor ordada bi kayıt açtırıyormuyuz yoksa direk onun talebi üzerine yazıyorlar mı