hilalklkn Kızlar Üsküdar Hospital Türk hastanesine giden var mı? Perinatoloji bölümü olmadığı için radyoloji bölümünden randevu aldım. Radyolojide detaylı ultrason çektiren var mı
Ftmysf1007 hilalklkn benim gittiğim doktor radyoloji doktoruydu gayet memnun kaldım. Ama hastane değil özel muayenehaneydi
Sahnedekimadam Radyolog bebekten anlamaz kii, kendi doktorun yeşil alan açıcak canım öyle sıra alabilirsin
hilalklkn Sahnedekimadam doktorum zaten randevu alabilirsin dedi. Devlette bakıyorum Perinatoloji bölümüne ama yok yani. Ama radyoloji bölümüde bakıyormuş detaylı ultrasona
Sahnedekimadam hilalklkn Emin ol da canım , çünkü benimkinin kalbine ayrıca kalp doktoru geldi sonra haftan geçmesin.Ben de devlete gidiyorum ama direk sekreterlikten verdiler uğraştırmadan keşke aynı olsa hepsi
Merve0901 Bende dediğin yere 29 Marta randevu aldım. İnşallah güzel geçer🌸 Radyoloji olması beni de korkuttu ama bakalım hayırlısı