Hayriye1234 öyle tabi eskilerin iyi yönleride var kötü yönleride var, o kadar imkansızlığın içinde herşeye rağmen 5er 10ar çocuk yapmak bilemiyorum mucize mi desem akıl işi değil mi desem :) bizimde her imkanımız var ama illaki bi sorunlar bi bişeyler çıkıyo, yada bazı şeyler tuhaf geliyo, yada biz naparsak yapalım olmayacağı varsa olmuyo yani illa hareket yapıyoruz bitkisel şeyler deniyoruz masaj yapıyoruz diye kolay doğum olacak diye bi şart olmuyo işte vücudumuz için en sağlıklısı neyse o oluyo :)