tkgziremmy06 Herkes erkek demişti ama bugün 11+6 da da söyledikleri gibi 15+0 da bir kızım olacağını öğrendim
Ginger_ tkgziremmy06 ay az önce post açtım bize de erkek dendi 22. Haftada kız olduğunu öğrendik sağlıcakla kucağımıza alalım 🙏🧿
Merve0901 Banada 16. Haftam da kız dediler ondan sonra daha gitmedim. Zaten devlet 20. Haftadan önce bakmıyor baksa da söylemiyor. Ben resmen yalvardım 20 hafta olmadan olmaz söylemeyiz demişti. Özelde öğrendim kızım olacağını 🥰
esragedk Ginger_ anladım canım bana da erkek dedi de 16.cı haftam acaba yanılma payı olur mu diye sordum size çok sağol 🥰
esragedk msmerveacar kaçıncı haftada erkek denmişti acaba canım birde ultrason resmi var mı acaba erkek dendiği zman 😇