Hatice2207 bende de surekli oluyor o idrar yolunu usuttugumde cok fazla kasinti oluyor mantor olusuyor hatta kasimaktan tahris edip sistigi bile oluyor🤦Hicbisey bulamazsan bile yogurt sür onun bile faydasi var.bi krem kullandim ben adini hatirlarsam yazarim yine. aninda gecirdi.bi de böyle durumlarda surekli camasirini yenile.gunluk kullaniyorsan onu da her wcye gittiginde degistir yani akintina göre kullan tabi. Hani ne kadar temiz ve kuru kalirsa o kadar az kasintin olur . Gecmis olsun tekrardan üşütmemeye bak 🌺