ipekcim ipekcim Kızlar sonunda becerip foto attım.. size sormak istediğim şey şu. Çarşambayı değerlendiremedik. Perşembeyi yani dün akşam değerlendirdik. Bu akşam değerlendirmemde fayda var mı yoksa bugün artık olmaz mı?
Ginger_ ipekcim perşembe yumurtlama olmuş bugün de çatlama oluyor sanırım bugünden itibaren 3 4 gün değerlendirin canım
Yyemus Çatlamanız bugün oluyor yani bugün yumurtanız salınacak döllenmesi için max 24 saatiniz var gibi düşünün bugünü muhakkak değerlendirin sonrası artık önemli değil keyfinize kalmış kasmayın ne zaman canınız isterse😁 nasılsa sperm 3 gün kalacak içerde önemli olan bugün
ipekcim Yyemus yaaa çok güzel gerçekten bende yumurtladım çatladı vakit geçti artık değerlendirmekte boş diyodum. Aşırı mutlu oldum şuan 🙏🥰
Ginger_ minikmucizeemaak 10. Günde artmış gibi duruyor canım yumurtlama var gibi değerlendirmen iyi olmuş ama sen testlere devam et
minikmucizeemaak Ginger_ Sadece 10 ve 12 yi değerlendirdim oda öyle saatlerce yatamadım yumurtlama yok denilince yine de değerlendirdim bugünü değerlendirmeme gerek var mı sizce
Ginger_ minikmucizeemaak saatlerce yatmana gerek yok zaten canım sperm 72 saat içerde canlı kalıyor bugünü pas geçip sonra da değerlendirebilirsin 🌸
minikmucizeemaak Ginger_ Öyle yapayım hayırlısı olsun bakalım inşAllah güzel haberleri almak nasip olur❤️🤲🏻 Hep diyorlardı ilişkiden sonra en az bi saat yat diye de
Yyemus ipekcim pik çıktığı günler yumurtlama, pikten sonra silik çıktığı an çatlama oldu demek. Pik çıktığı herhangi bir günü değerlendirmeniz bile yeterli aslında. Umarım tutar😊
Ginger_ minikmucizeemaak ben çok yattım canım şekilden şekle girdim hatta ama onla pek alakası olduğunu sanmıyorum zaten boşaltmadan sonra spermler gidiyo bir kısmı da akıyo hepsi dışarı akmıyor içerdekiler de yumurtayı arıyor o yüzden stres yapmadan keyif alarak birlikte olmaya çalışın inşallah en kısa zamanda güzel haberlerini alırız senin de 🙏🌸