Kızlar merhaba,
Şimdi Allah ın izni ile mayısta doğacak kızım. Alışveriş yaparken hastane çıkış puseti aldım. Ana kucağı diye geçiyor. Ama kafamda soru işareti oluştu. Hafif bir eğimi var beline zarar verir mi korktum acaba hastaneden çıkarken o eskiden olan düz anakucaklarından mı alsam. Siz nasıl çıkardınız bebişleri, ne yapsam bilemedim 🤷♀️