Kyyznkyyzn Merhaba 6+6 haftalık hamileyim yerleşme kanaması her gebelikte yaşanacak olası bir durum mu yoksa yaşamadan devam eden gebelikler de var mı ben henüz yaşamadım 🌼
sevalsrgl esraEb sanırım tutunduğu yerle alakaliymis rahimin tam orta tepesine tutunduysa yerleşme kanaması olmaz tam ortada değilse içeri doğru büyürken damaryirtar ve yerleşirken kanama olurmuş