Arkadaşlar 14+5 teyim 2 li test sonucuma göre düşük riskli gebelikmiş amniyosentez önerdiler kabul etmedim çocukta ne gibi bir sorun olduğunu da ısrarıma rağmen söylemediler içimde şüphe kaldı ağlamaktan helak oldum sizce ne yapmalıyım başına böyle bişey gelen var mı?