minikmucizeemaak kesinlikle öyle. bende innovita test kullanmıştım üstelik pcos falanda yok bende. Sadece yumurtlamayı gözümle görmek istedim, yumurtlama ve çatlama gününü değerlendirdim ama o ayda hamile kalamadım. Dedim ben bu ay testi bırakıyorum onun stresini yaşamayacağım. Adet tarihime bile bakmadım her şeyden bi haber olmak istedim akışına bıraktım çok şükür oldu.