Merhaba kızlar üç hafta önce gittim 5+1 hamileydim kese vardı bebekte vardı kalp atışı yok daha dedi doktor. Tekrar randevu al gel dedi. Bugün gittim bebek 8+2 ama kalp atışı yok bu saatten sonrada olmaz dedi hemen kürtaja alinacaksin dedi. Kabul etmedim alt kattan bir daha başka ultrasyon makinasıyla baktılar üzgünüm kalp atışı yok dedi. Kan aldılar idrar aldılar. Pazartesi bir daha bakalım kalp atışı yoksa kürtaj yapicaz dediler. Başına böyle birşey gelen oldu mu. Bu haftalarda yeni kalp atışı duyan oldu mu. Pazartesi duyar miyim kalp atışını acaba nolur dua edin bana 😢😢