Emmis Bugün kontrol randevusuna gitmiştim aslında ama kaç gündür ağrılarım var diye heralde bi anda çatı muayenesi yaptı, başı daha yukarda açılma falan da yokmuş ama öyle dedikleri gibi acı falan yok sadece ben çok kasıldım😅
iremsenpli11 Emmis kendini kasmadiginda aşırı canın yanmıyor evet ama kendimi ben daha sonra kastım çığlık attiriyor o yüzden relax olmak çok önemli benc e
Emmis Zeynepaydin20 çoğu doktor aslında son haftalarda yapıyor hatta benimki bana erken bile geldi çünkü çatı muayenesinden sonra doğum başlıyor binevi.Ama ben kaç gündür ağrım oluyordu falan o yüzden erken yaptı sanırım
Emmis iremsenpli11 evet aynen vajinusmusum falan var sandı hoca ilk basta sonra kendi rahatlattı yaptı zaten çok kısa bi işlem