Sirincili GÜNCELLEME: Kızlar dayanamayıp gidip kan verdim sağlık ocağında. Doktor kaç gün gecikmen var dedi ben tabi utanıp daha adete bir hafta var diyemedim 😂😂🤦🏼♀️ silik çıktığını söyledim silik çıktıysa muhtemelen gebesindir dedi 🙈 yarın alıcam sonucu bakalım ♥️ Hepinize teşekkürler ♥️♥️
denizers Benim de adete 7 gün vardı yaptığımda ama belirtim yoktu sadece kasık agrısından şüphelendiğim için yapmıştım öylesine 😊
Aysegul34_16 Sirincili biraz sabret canım güzel sonuç almak için bndesenin gibi yapmıştım ama. İnsanı bu süreçte yoruyor. Bu sefer. Çok lüçük olduğu için doktora da gidemiyorsun. Bu seferde onun için bekliyorsun. Birazdaha sabret adetini 1 hafta geçsin eN AZINDAN ÖYLE YAP Dİrek gidersin doktora hayırlısı olsun hakkında canım
Zeynozeyyo Sirincili 🤚ben😁 ikinci çizgi silik ti yok deneck kdar adetimede daha vardı 38+4 olduk teyzesi😊🙏
Sirincili Kızlar laboratuvar sonuçlarına internetten bakmak istiyorum ama işlem no istiyor ama ben sağlık ocağından hiç evrak almadım ki😢😢😢😭
F1903 Sirincili canım e nabizdan tahlillerim olarak verebilirsin, e devlettende e nabiz sistemine giris yapiliyor 🤗
ebrarmom08 Sirincili ben fotosunu cekmistim kan vermeye giderkenki elimdeki barkodun iyki cekmisim 🙏🤭
YagizAsyaMom Sirincili sana labim şifresi vermedi mi sağlık ocağı. Eğer vermediyse arayıp iste takip edersin İnterneten
Elanaz Sirincili Ben varım benim de ikinci çizgi belli belirsizdi ama sekiz gün önce değildi iki gün önceydi çizgiyi kendi kafamdan koyduğumu bile düşündüm, ertesi gün bir test daha yaptım o zaman çok netti, umarım sonuç beklediğin gibi olur.
SedaAta Sirincili canım ben 1 hafta önceden sağlık ocağında yaptırdım pozitif çıkmıştı şuan 90 günümüz kaldı 😊 en garanti orda yaptır derim