Meltemgunes Yenibiranneee defne den vazgeçtim zaten bir de benim ikiz uğraşamam 😂😂 eylül ler çok sakin oluyor muş şuan ondan yana ilerliyorum
Gmzgvn annesininbali27 ya hayır anlamıyorum her sıkıntıyı anne çekiyor çocuğun oluyor çoğun sağlı çoğun eğitimi çocuğun tepeden tırnağa herseyini anne düşünüyor babanne de olsa annede olsa ne kadar bi anne kadar düşünebilir sonra gelsin annenin yada bannenin adı konsun olduu ya ayy sinir oluyorum bide sakın ölmüş birinin adını koymayın yaşanmışlıkları kötü olan birinin adınıda koymayın çocuğunuzda etkileniyor
annesininbali27 Gmzgvn Zaten kaynanam çok çekmiş kaynanasindan kayinbqbamdan illaki etki ediyor oğlum ismi kayın babamin ismi huyu suyu aynısı daha bide görünce daha çok simariyor oğlum kaynanam tek gelin
1fatooss bizde Duru koymayı düşünüyoruz yanına yakışacak bir isim bulabilirsek ikinci isim de koyalım diyoruz ☺️
Meltemgunes 1fatooss ikiz sandım sizin de iki isim koyacakmışsınız şimdi farkettim 😂😂 Duru lina duymuştum biyer de
Yasemin2310 Biz de Elisa, Sare, Helen, Eylül isimleri arasında kararsızız ama elisa olucak sanırım ❤️