Turgutbebek Arkadaşlar merhaba, akdeniz anemi taşıyıcısı olduğum için sağlık bakanlığı zorunlu bir hastaneye yönlendirip inceleme yapılmasını bildiriyor. Aynı durumda olan var mıdır