Gebelikten önce ayda 1 falan yerdim. 7 haftalık gebeliğimde şimdi etten tavuktan tiksinirken canım deli gibi sushi çekiyo 😖😖az önce pişmiş somonlu sushi yedim ama tutamadım kendimi eve söyledim bir güzel yedim. Balık kısmı pişmiş olduğu için şu an vicdanımı rahatlatmaya çalışıyorum. Gebeliğin başından beri bu 3. Yemem ve tutamıyorum kendimi. Var mı böyle kaçamaklar yapan?