Betulll65 Benim hamileligin başlarında 6_7 senelik nasirim vardi ne yaptimsa gecmemisti hamileligin sonuna doğru kendiligiden kayboldu. Bir araştırma yapıyorum benim gibi nasiri olup sonradan geçen varmı yorumlarınız çok önemli benim için
Esracim Bo25 hm anladım tatlım bazıları siğil içinde nasır diyor da. Valla hamilelikte belki çok yere basmadigindan geçmiş olabilir. Hiç bilmiyorum ama 😐
Bo25 Esracim bende yıllardır ve bant falan kullandım ama ise yaramadı limon iyi geliyormuş dediler 1 hafta baglicam hergün bakalım nolucak